Що робити, якщо не вдається згенерувати COVID-сертифікат в «Дії»

13.10.2021

Міністерство охорони здоров’я пояснює, що робити, якщо не вдається згенерувати COVID-сертифікат в додатку «Дія».

 Якщо ви отримали статус «НЕМАЄ ДАНИХ ПРО ВАС» після запиту на створення документа

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок «Дія», спробуйте повторити його через портал «Дія», використовуючи свій електронний підпис для входу.

Якщо і портал «Дія» відповідає, що «Немає даних про вас», зверніться до сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із проханням перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як:

  • ПІБ українською та англійською.
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше – ідентифікаційний код).
  • УНЗР – це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
  • Дата народження.
  • Актуальний номер телефону.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь із профілем іншої людини.

 Якщо ви отримали статус «ПОМИЛКА ПРИ ГЕНЕРАЦІЇ СЕРТИФІКАТА» після запиту на COVID-сертифікат

Треба звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із проханням перевірити ваші персональні дані, як описано вище.

 Якщо ви отримали статус «НА ЖАЛЬ, ЗАЯВА НЕ ПІДПИСАНА» після запиту на COVID-сертифікат

Потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендують увійти до мобільного додатку або скористатись порталом «Дія», використовуючи електронний підпис для входу.

 Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «ВИ ЗМОЖЕТЕ ДОДАТИ ЙОГО ЛИШЕ ПІСЛЯ ДРУГОГО ЩЕПЛЕННЯ. ЯКЩО ВИ ВЖЕ ЙОГО ЗРОБИЛИ, ТО ЗВЕРНІТЬСЯ ДО ПУНКТУ ВАКЦИНАЦІЇ, ЩОБ ВАШІ ДАНІ ВНЕСЛИ»

Треба оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт «Дія».

 Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «ВИ ЩЕПИЛИСЬ НЕ В УКРАЇНІ АБО ДАНІ ПРО ВАКЦИНАЦІЮ ВНЕСЕНІ НЕ ТИМ ЛІКАРЕМ, ЯКИЙ РОБИВ ЩЕПЛЕННЯ»

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат поки що неможливо. МОЗ працює над тим, щоб це стало можливим у майбутньому.

 Якщо ви отримали статус «НОМЕР ПАРТІЇ ВАКЦИНИ ПОМИЛКОВИЙ»

Потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із проханням позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки.

 Якщо ви отримали повідомлення «НА ЖАЛЬ, СТАЛАСЯ ПОМИЛКА»

Треба звернутися до технічної підтримки порталу та додатку «Дія».

Якщо у вас є інші запитання про отримання сертифікатів, можна звернутися в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 або за посиланням. Також можна звертатися до служби підтримки «Дії».

Читайте також: На Житомирщині захворюваність на грип зросла у три рази ще до початку епідсезону

newday.org.ua