“Леся Українка: 150 імен”: запустили брендбук із лого та шрифтами

08.02.2021

Міністерство культури та інформаційної політики разом із агенцією Postmen створили брендинг до дня народження Лесі Українки. Офіційний брендбук представляє логотип, бренд систему, шрифти, кольорові та графічні рішення, що супроводжуватимуть весь ювілейний рік письменниці.

Про це повідомили у пресслужбі МКІП.

“Готові віжуали, шрифти та кольори може використовувати кожен охочий створити власні матеріали чи подію з нагоди 150-річчя від Дня народження мисткині”, – зазначили у міністерстві.

МКІП запрошує креативні індустрії, українських виробників, громадські та культурні кола активно використовувати айдентику “Леся Українка: 150 імен”, зокрема для створення ексклюзивних та лімітованих продуктів, брендованих сервісів чи інших рішень.

Кожний українець може застосувати запропоновані продукти у власних профілях у соціальних мережах та урізноманітнити особисті чи групові сторінки, включно з рамками у Facebook та оригінальними масками в Instagram (стежте за оновленнями на офіційній сторінці).

За посиланням – абсолютно безкоштовно можна завантажити необхідні візуальні матеріали, щоб на базі них створити власні ілюстрації, проєкти та продукти.

Протягом 2021 року під егідою Міністерства культури і інформаційної політики та Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти відбудеться серія заходів з нагоди 150-річного ювілею Лесі Українки.

25 лютого, у день народження Лесі Українки, відбудеться офіційне відкриття Масштабного мистецького проєкту “Леся Українка: 150 імен” в Українському домі (вул. Хрещатик, 2). Подію можна буде відвідати 25 лютого за запрошеннями, а з 26 лютого до 8 березня — вхід безкоштовний.

Читайте також: Олександр Грехов у Житомирі презентує виставку ілюстрацій «10 облич Лесі»

newday.org.ua