Володимир Арешонков: “Траса на Виступовичі – це наше міжнародне обличчя, і це сором!”

28.02.2018

Тривалий час народний депутат Володимир Арешонков переконує керівництво держави щодо необхідності капітального ремонту автотраси Житомир-Виступовичі. Паралельно з цим його колеги-нардепи не раз вішали собі ордени, мовляв: питання майже вирішено їхніми силами. Однак спливають дні та роки, а “майже”  так і лишається “майже”. У цей час водії продовжують убивати свої  автівки в “наземних кратерах”, а більш кмітливі шукають обхідні, точніше об’їзні шляхи. Що вже казати про менші дороги.

Про це пише газета “Голос громади Житомирщини”.

Наприкінці минулого року прозвучала чергова обіцянка від обласної влади, що трасу на Виступовичі ремонтуватимуть у 2018-2019 рр. Дорога, мовляв, нарешті матиме європейський вигляд. Проведено тендер на 28 млн. За ці гроші, як було сказано, робитиметься поточний і середній ремонт з боку Виступовичів до Житомира, а також ремонт цієї дороги від  Житомира до Черняхова. Обласні чиновники припускають, що в цю дорогу буде вкладено 100 млн, а, може, й більше. Поступово вона буде робитися вся повністю. На сьогодні це вже не Р-28 (регіональна траса), а М-21 –  Житомир-Могилів-Подільський. Вона піднялася  в статусі і сьогодні це траса міжнародна. Роботи, як було озвучено, планують почати вже навесні.

Про бачення долі цього автовідрізку у міністерських кабінетах ексклюзивно для нашої програми розповів народний депутат України Володимир Арешонков. Він сказав, що на трасу М-21 –  Житомир-Могилів-Подільський – передбачено близько 300 млн. Але ці гроші йдуть на ту її частину, що ближче до Вінниці. І ніякого руху щодо частини, починаючи від Житомира до Виступовичів, де якраз жахливий стан, немає. Навіть жодного метра біля кордону! Народний обранець висловлює обурення цією ситуацією. 

Нагадаємо, що ця дорога йде від Хмельницького через Вінницю, Бердичів, Житомир, Коростень і Виступовичі – на кордон з Білоруссю. Володимир Арешонков сам часто їздить цією трасою. І наголошує, що нею їздять усі – і прості українці, і бізнесмени, підприємці в сторону сусідньої держави. Тобто траса дуже завантажена, активна, але стан її надто поганий. На окремих відрізках – просто жахливий! Це пов’язано з тим, що, коли її будували, не розраховували на таку велику кількість вантажів. Зараз їдуть вантажні поїзди з великою вагою – за 30-40 тонн. А в сторону Білорусі перевозиться багато щебеню з кар’єрів. Траса не витримує. Крім того, в останні роки, десятиліття виділялися практично копійки на ремонт та утримання цих доріг. І тому вони просто мали прийти до такого стану, який зараз є – суцільні ями, немає узбіччя, бордюрів, освітлення – немає нічого, що є атрибутами сучасних автошляхів. Далі – пряма мова Володимира Арешонкова.

“Це просто жах! Тому, зокрема, і ми, народні депутати, на державному рівні порушували питання, аби в програмі і на 2017, і вже на 2018 рік конкретно окремим рядком було виписано, що, скажімо, буде капітальний ремонт чи поточний ремонт, з такою-то сумою коштів. Щоб ми всі розуміли, що будуть кошти і будуть будівельні, ремонтні організації, які цим займатимуться. На жаль, на 2018 рік Уряд нас не почув. І в тій урядовій постанові, яка днями була прийнята, ця дорога є, але це її відрізок, який знаходиться на території виключно Вінницької області”,констатує Володимир Арешонков.

ПОВНУ ВЕРСІЮ МАТЕРІАЛУ ЧИТАЙТЕ У СВІЖОМУ НОМЕРІ ГАЗЕТИ “ГОЛОС ГРОМАДИ ЖИТОМИРЩИНИ”, ЯКИЙ ВИЙШОВ ДНЯМИ