«Слуга народу» та «Опозиційна платформа» – лідери серед замовників джинси в онлайн-медіа Житомирщини

17.07.2019

Найбільше матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами в онлайн-ЗМІ Житомирщини стосувалися партій «Слуга народу» та «Опозиційна платформа – За життя». Так, про ці партії  було опубліковано 34% (по 17% на кожну партію) матеріалів від загальної кількості публікацій із ознаками замовності.

Такими є результати дослідження ГО «Інститут масової інформації», що було проведено в 10 онлайн-ЗМІ Житомирщини з 24 по 28 червня цього року.*

Третіми, за даними дослідження ІМІ, в рейтингу джинсовиків стали  кандидати-мажоритарники Житомирщини, на них припало 37% від загальної кількості публікацій із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільше таких матеріалів стосувалися кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №62 Бориса Ткаченка – 8,5%. 

Окрім цього, до «джинсовиків»-мажоритарників увійшли Олександр Коцюбко та Віктор Развадовський (по 6% публікацій із ознаками замовності від загальної кількості таких публікацій).

Протягом моніторингового періоду було проаналізовано 1062 новин, із них 3% джинсових матеріалів.

*Аналізувалися такі онлайн-ЗМІ: «Житомир.Інфо», «Житомир.Онлайн», «Вголос.zt», «Житомир.Тудей», «20 хвилин. Житомир», «Житомир.Life», «Перший житомирський інформаційний портал», «Фреш.Ньюз», «ЖЖ інфо», «Рупор Житомира».

Дослідження проведено в межах проєкту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США. 

За інформацією ГО «Інститут масової інформації»

Читайте також: Науменко ніколи не служив у зоні АТО, а в 90-х був телефоністом у частині

newday.org.ua

regions_11.07.2019